Išskiriamos kelios mokyklos psichologo veiklos sritys: psichologinis įvertinimas, konsultavimas, švietimas, psichologinių problemų prevencija.
Psichologinis įvertinimas yra specialiųjų metodikų panaudojimas siekiant nustatyti vaiko intelektinių gebėjimų stipriąsias ir silpnąsias puses, išsiaiškinti mokinio psichologinių, asmenybės ir ugdymosi sunkumų priežastis.
Psichologinis konsultavimas yra darbas su mokiniu, jo tėvais (ar globėjais) ir mokytojais siekiant išanalizuoti ir padėti spręsti su vaiko psichologine savijauta ar mokymusi susijusias problemas.
Psichologinis švietimas tai užklasinės veiklos ar klasės valandėlių metu organizuojamos paskaitos, pranešimai mokiniams, tėvams, mokytojams psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
Psichologinių problemų prevencija tai prevencinių programų, padedančių išvengti psichologinių, asmenybės ir mokymosi problemų organizavimas ir įgyvendinimas.